Wedstrijd | |
---|---|
Thuisteam | Springfield VSE 1 |
Accommodatienaam | De Run |
Adres | Runweg 11 |
Plaats | 5258BK BERLICUM NB |
Telefoonnummer | 073-5031007 |
Route | Open routeplanner |
Wedstrijdinformatie |
---|
Kleedkamers | |
---|---|
Scheidsrechters-kleedkamer | |
Thuisteam-kleedkamer | |
Uitteam-kleedkamer |
Officialnaam | Officialomschrijving |
---|---|
L (Luuk) Van Eijndhoven | Tafelofficial |
P (Patrick) van der Wens | Scheidsrechter |
Afgeschermd | Scheidsrechter |
K. (Kelian) Zhang | Tafelofficial |
M (Mike) Weijts | Tafelofficial |
Wedstrijd | Datum | Uitslag |
---|---|---|
Springfield VSE 1 - BV Amsterdam VSE 1 | 19 nov. 2022 | 76 - 51 |
BV Amsterdam VSE 1 - Springfield VSE 1 | 18 mrt. 2023 | 55 - 54 |
Springfield VSE 1 - BV Amsterdam VSE 1 | 2 dec. 2023 | 80 - 59 |
Thuisteam | Uitteam | |
---|---|---|
Naam | Springfield VSE 1 | BV Amsterdam VSE 1 |
Thuis gewonnen | 35 | 27 |
Uit gewonnen | 24 | 25 |
% gewonnen | 45% | 40% |
% thuis gewonnen | 52% | 40% |
% uit gewonnen | 38% | 40% |
Naam | Rol | Functie |
---|---|---|
Aramini, Sara | Teamspeler | |
Boon, Sarah | Teamspeler | |
Galli, Francesca | Teamspeler | |
Gout, Katie | Teamspeler | |
Ivaschescu, Ana | Teamspeler | |
Kok-Sey-Tjong, Daphne | Teamspeler | |
Oppenheim, Merije | Teamspeler | |
Sluijs, Serena van | Teamspeler | |
Stergiou, Natascha | Technische staf | Coach |
Ven, Sasja van der | Teamspeler | |
Verdaasdonk, Mara | Technische staf | Assistent-coach |
West, Delicia van | Teamspeler |
Naam | Rol | Functie |
---|---|---|
Beekveld, Sanne van | Teamspeler | |
Buitenhuis, Maud | Teamspeler | |
Engeland, Nova Van | Teamspeler | |
Huijsmans, Jeroen | Technische staf | Coach |
Huiskamp, Li | Teamspeler | |
Klop, Felice | Teamspeler | |
Laar, Fianne van | Teamspeler | |
Leeuw, Esther de | Teamspeler | |
Osch, Inge van | Teamspeler | |
Schijndel, Ilvie van | Teamspeler | |
Simanjuntak, Nadia | Teamspeler | |
Sluijs, Simone van der | Teamspeler | |
Thewessen, Remi | Teamspeler | |
Valk, Merel de | Teamspeler | |
Zoggel, Geertje van | Teamspeler |